لبخند برای زندگی
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


لبخند برای زندگی

https://th.bing.com/th/id/OIP.BfTxROXCCWO8zSv6Ydme4wHaE8?pid=Api&rs=1

لبخند برای زندگی

ژنو ، سوئیس: بدنبال روز جهانی بهداشت دهان و دندان 2015 (WOHD) ، FDI ، فدراسیون جهانی دندانپزشکی ، به مردم توصیه می کند که تأثیرات مصرف قند بر خنده خود را جدی بگیرند. این بیماری شایع ترین بیماری غیرواگیر است و تحقیقات نشان می دهد قند علت اصلی پوسیدگی دندان است.

 

 

وقتی غذاهای شیرین یا نوشیدنی مصرف می شود ، باکتری های موجود در پلاک از قند تغذیه می کنند و اسیدهایی تولید می کنند که اثرات مضر روی دندان دارند. مدت زمان تأثیر این اسیدها به طور کلی حدود یک ساعت است. در مواردی که مصرف قند بیشتر می شود ، حملات اسید نیز طولانی شده و لایه محافظ روی سطح دندان ضعیف می شود.

 

ما می توانیم این فرآیند را به شرح زیر توصیف کنیم: شکر با باکتری های موجود در دهان واکنش داده و اسیدهایی ایجاد می کند که به مینای دندان آسیب می رسانند. با تکرار این واقعه ، با گذشت زمان نواحی نرم شده روی دندان خراب می شود و نیاز به پر شدن ایجاد می شود. حتی ممکن است با گذشت زمان باعث کشیدن دندان شود. هر چه بیشتر به میزان شکر مصرف ما توجه کنیم ، حملات اسیدی کمتری در برابر دندان های ما ایجاد می شود.

 

عادت های بهداشت دهان و دندان ثابت شده که مردم باید برای محافظت از دندان های خود استفاده کنند ، در اینجا از اهمیت زیادی برخوردار است. این موارد شامل مسواک زدن دو بار در روز دندان با خمیر دندان حاوی فلوراید ، کاهش یا قطع میان وعده های شیرین بین وعده های غذایی ، نوشیدن آب بعد از غذا هنگام مسواک زدن غیرممکن یا جویدن آدامس بدون قند است.

 

موضوع اصلی روز جهانی بهداشت دهان و دندان 2020 "لبخند برای زندگی!" است ، این شامل دو معنی متفاوت است. اولی آرزوی لبخند زدن برای زندگی است ، دیگری جشن زندگی است. لبخند زدن نشانه اعتماد به نفس و شادی است ، زیرا مردم وقتی خوشحال می شوند می خندند و زندگی سالمی دارند. لطفا برای سلامتی دهان خود وقت بگذارید و لبخند را به همه اطرافیان برسانید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نخ دندان, دندانپزشکی, کودکان, بهداشت دهان و دندان, دندانپزشک, خمیر دندان, دیابت, فلوراید,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.